Stap 80: Software: animaties gecombineerd
Cycle_Grid_Animations(void)
Dit zal negen verschillende LED raster animaties doorlopen. De hoeveelheid tijd besteed aan elke animatie wordt bepaald door de waarde van 'vertraging'. Anderzijds kan een 'vertraging' om een echt hoge waarde (dus het is nooit volledig verstreken) en controleer of de retourwaarde van de animatie. Zodra de animatie geeft als een waarde van 0 resultaat, weten we dat de animatie is voltooid en kon gewoon gaan we over tot de volgende animatie.
Cycle_Pod_Animations(void)
Dit is ingesteld met dezelfde indeling als Cycle_Grid_Animations(), slechts wij controle van de RGB-pod animaties in deze functie. Het is ingesteld op het doorlopen van de zeven verschillende pod animaties.
Cycle_Ring_Animations(void)
Deze is ingesteld als de laatste twee functies precies, alleen regelt de animaties van de ring LED. Hiermee schakelt u tussen drie verschillende animaties.
De video hieronder toont alle drie van deze functies boven samen te werken. Op het eerste gedeelte van deze video, 'm I running een functie genaamd Startup_Animation(). Zodra de eerste sinusgolf begint, dat is wanneer de hoofdprogramma lus begint te lopen en de gecombineerde animaties van kracht.