Interactieve Child's mobiele (7 / 9 stap)

Stap 7: Assembleren Mobile


We de onderdelen van de mobiele terug in stap 2 hebt gemonteerd, dus nu is het tijd om ze allemaal samen.  Lay-out uw mobiele telefoon op de vloer om ervoor te zorgen dat de twee partijen elkaar niet zal raken.  We gebruikten de volledige 4' van de dikke top stokje.  De volgende laag bestond uit middelzware stokje van ongeveer 1.5' in lengte.   Hieruit hing een vattenproducenten licht-gewicht van ongeveer 1' in de lengte, hing af van die een vlinder en een bloem, en een ander middelzware deuvel, weer ongeveer 1.5' in lengte; Dit hing laag genoeg om niet te bemoeien met de andere tak.  Off dat stokje hingen we een regenboog en een andere lichte stokje van ongeveer 1' in de lengte met een andere vlinder en een andere bloem.  Elke zijde van de mobiele telefoon had een van elk van de vijf delen en we geprobeerd om het evenwicht van de kleuren die worden gebruikt, zo goed.

Wij vinden het handig indelen van de ene kant van de mobiele en markeren van de lengtes van de stokjes we graag, dan snijden twee van elk van de lengtes die wij wilden (spiegel van de mobiele telefoon aan de andere kant).  Als u eenmaal de stokjes op de lengte die je leuk vindt, de vereiste onderdelen aan de uiteinden van de overeenkomstige stokjes met behulp van de vislijn stropdas.  Beveilig de vislijn om het stokje met hete lijm.  Zodra u alle onderdelen ingesteld, balans van de mobiele hebt, vanaf de onderkant.  Stropdas vislijn naar het midden van de onderzijde stokje, vinden het saldopunt en lijm de vislijn in plaats.  Vervolgens binden deze tak aan het einde van de middellange stokje met de regenboog aan de andere kant en veilig.  Evenwicht van deze tak, dan binden aan één uiteinde van de andere middellange stokje.  Evenwicht van de definitieve lichte stokje en veilig aan het andere einde van de middellange stokje.  Ten slotte, evenwicht van deze tak en hechten een servo hoorn direct bij de saldopunt met vislijn en warme lijm.  Herhaal deze procedure met de andere tak.  Een servo koppelen aan elk uiteinde van de zware deuvel, met behulp van hete lijm.  Vindt u het wellicht nuttig zijn voor het oplossen van problemen met de mobiele vergadering voordat de servo's aansluiten met de hoorns, maar uiteindelijk je lijm hete zal de hoorns van de servo naar de servo-assen; Dit is nodig vanwege het gewicht van de takken, hoewel de takken niet erg zwaar.  Vlecht de drie draden voor elke servo samen en veilige hen langs de dikke vattenproducenten staaf, het hebben van hen ontmoet in het midden.

De resterende middelzware vattenproducenten in tweeën gesneden en voeg een half aan elke kant van de belangrijkste zware vattenproducenten staaf.  Tape en/of lijm de blacklights aan de uiteinden van de middelzware deuvel, naar de mobiele gericht.  U zal moeten spelen met de hoek van de blacklight-hoofden enigszins om te verkrijgen van een mooi hoek zodanig dat alle mobiele stukken zijn getroffen door de blacklight.  Draai de blacklight-draden samen en hen veilig aan de staaf, bijeen op het saldopunt van de staaf.  Gebruik vislijn te binden een LED aan elk uiteinde van de dikke Plug en één in het midden, de beveiliging van de vislijn met hete lijm zo nodig.  Draai de draden voor elke LED samen en maken ze elkaar raken in het midden.  Draai alle draden van de LED's, blacklights en motoren samen en met de schorsing van het centrum van de mobiele vislijn.  Deze draden gaat alles naar de arduino in het plafond waar de mobiele telefoon is gemonteerd.  (Natuurlijk, als uw plafond geen verwisselbare tegels heeft zoals degene die we gebruikten doet, moet u een andere plaats voor het opslaan van al uw circuits.)

Gerelateerde Artikelen

Elektrische fiets tot elektrische generator - eenvoudige DIY mobiele interactieve wetenschapsmuseum

Elektrische fiets tot elektrische generator - eenvoudige DIY mobiele interactieve wetenschapsmuseum

ik hoor en ik vergeet. Ik zie en ik onthoud. Ik doe en ik begrijp.Toeschrijven aan Confucius (~ 500 v.Chr.).  Nu nog steeds waar 2500 jaar later.Toen ik was 7 of 8 jaar oud op een ellendig koude grijze dag in februari mijn ouders mijn broer en zuster
Interactieve weekkalender

Interactieve weekkalender

GroetenDe kunst van het tijdbeheer is geven enthousiasme om ons leven zinvollerBeginnen met eenvoudige ding, we weten wat we hebben moet doen wat we hebben gedaan en morgen today herziening het als onze missie vandaag, als niet gedaan maar dus we kle
Mobiele Craft Module

Mobiele Craft Module

De mobiele Craft Module, een product van de Prototyping mobiliteit geavanceerde Architecture Studio onder leiding van Adam Marcus aan het California College of Artsstelt een architectuur van inzetbare structuren die kunnen worden geconfigureerd om te
Huisdier interactieve apparaat

Huisdier interactieve apparaat

Uw huisdieren zijn gekooide altijd wanneer je bezig met je werk bent? Zijn ze meer kans om te worden lui zonder interactie met u?Oh, geen... Dit is niet goed.Dus we dit huisdier interactieve apparaat genaamd ontworpen ' Hallo Jerry ".Stap 1: Onderdel
PIXEL - interactieve LED Kunst

PIXEL - interactieve LED Kunst

In dit Instructable, zal ik praten over PIXEL die momenteel op KickStarter (schaamteloze Plug). En ook hoe een man met een baan kunt nemen van een idee en hem in een echt product zet.De KickStarter voor PIXEL omvat ook de DIY Kit versie van dit proje
Swarmscapers: Autonome mobiel 3D printen Robots

Swarmscapers: Autonome mobiel 3D printen Robots

Swarmscapers is een 2 maand lang onderzoeksproject uitgevoerd in de studio van Creatieve het platform Machines , onderwezen door Jason Kelly Johnson en Michael Shiloh aan het California College van de kunsten in de Digitale Craft Lab. Het is een same
$3 childs speelgoed omzetten in een kunstwerk

$3 childs speelgoed omzetten in een kunstwerk

Inleiding:Ik heb altijd al gefascineerd door 3D-modellering. Het is een nieuwe en fascinerende gebied van de nieuwe leeftijd kunst. Een van de meest fascinerende dingen over 3d modeling is over te schakelen naar en werken in een draad frame model. De
Interactieve Doctor Who Computer Quiz.

Interactieve Doctor Who Computer Quiz.

Doctor Who quiz video voor mobiele apparaten.Welkom.In dit Instructable, ik zal u tonen hoe te maken van uw eigen interactieve meerdere keuze quiz spel is dat gebruikmaakt van spraakherkenning, spraaksynthese, .exe afbeeldingsbestanden, een vrede van
Interactieve Logo

Interactieve Logo

allereerst wij willen bedanken voor de organisatie en vooral de hoofdsponsor, Capgemini, waardoor alle van dit mogelijk.Dit project is een bijdrage aan de eerste Belgische Arduino Jam (2012).Tijdens de Arduino Jam 2012 zetten mij en twee andere colle
Interactieve televisie Show spel

Interactieve televisie Show spel

Interactieve TV is een tamil kanaal, waar wij veel van de programma's en ook interactieve spelen met het nummer te bellen en gebruik de mobiele knop om het spel spelen op de televisie. Willen doen iets dergelijks voor lokale kabel-TV voor mijn vriend
Interactieve Shooting Gallery

Interactieve Shooting Gallery

voor mijn eerste ooit onderwerping aan Instructables ik zullen bouwen een interactieve schietbaan. Ik zal met behulp van een Arduino, een IR-sensor geoogst van een kapotte DVD-speler, een 555 timer monostabiele circuit en een servo voor de basis van
SKY CACHE: Mobiele antenne Geocache

SKY CACHE: Mobiele antenne Geocache

dit is mijn volledig autonoom Mobiele antenne Geocache, of MAG. Ik zal u tonen hoe te maken, en participeren in dit project zelf.Mij wilden voor wekken een nieuwe vorm van interactieve cache die zou hebben de mogelijkheid om te reizen door de lucht,
De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

Deze dagen, (meeslepende) ervaringen zijn prioriteit gegeven aan over pure functionaliteit en specificaties op papier. Deze verandering van focus heeft beïnvloed het ontwerpproces van industrieel ontwerpers, architecten, app-ontwikkelaars en artieste
Papieren Prototype voor een mobiele App

Papieren Prototype voor een mobiele App

Voor mijn eerste project in een intensieve UX design cursus kreeg ik 3 dagen te maken van een papieren prototype van een mobiele app naar een partner in mijn klas en te presenteren aan mijn collega klasgenoten en docenten.Dat klinkt misschien als vee