Interactieve Child's mobiele (3 / 9 stap)

Stap 3: Test onderdelen


Als u nog niet hebt, download de arduino software van http://arduino.cc/hu/Main/Software.  Dit moet u voor het programmeren en testen van componenten.  Een van de arduinos aansluit op uw computer en voert u een van de demo's (bijvoorbeeld knipperen) om te bevestigen uw arduino werkt; Doe hetzelfde met de andere arduino.  Nu bent u klaar voor het testen van de andere componenten.

De bocht sensoren fungeren als variabele weerstanden.  Voor onze doeleinden moeten we een lezing van hen.  We moeten om te solderen een 10 k ohm weerstand tussen één van de zijkanten en de grond.  In feite, zal met behulp van de sensor worden een stuk makkelijker als u leidt tot elk van de pinnen solderen.  Zorg ervoor dat de verbindingen isoleren met heat shrink tubing of isolatietape.  Merk ook op dat het gewricht van de bocht sensor kan via dragen en breken, dus versterken dit met tape een goed idee is.  De weerstand, zal zoals gezegd, gaan naar de grond; dezelfde pincode waarnaar de weerstand zit soldeerder zal gaan naar de analoge ingang; en de andere pin aan de macht (5V) zal gaan.  De bocht sensor aansluiten op de arduino in deze configuratie, met de ingang aan op pin A0.  Configureer vervolgens de arduino te printen op de analoge input waarden.  Als u niet bekend bent met de arduino software, gebruikt u de onderstaande code.  Zie welke waarden u krijgt wanneer u uw flex sensor ten opzichte van wanneer de sensor recht is buigen.

VOID Setup
{
Serial.begin(9600);               Setup seriële
digitalWrite (13, hoge);         Geeft aan dat het programma heeft intialized
}

void loop
{
ruwe = analogRead(A0);    Leest de PIN-ingang
Serial.println(RAW); Afdrukken van de invoerwaarde
delay(10); Maak het niet ga te snel
}

In de volgende stap, zal u de servo's voor continue beweging kappen.  Voor nu, hoewel, is het een goed idee om ervoor te zorgen dat ze werken in de eerste plaats.  De oranje draad is signaal rood is macht (5V) en bruin is grond; Haak een servo tot de arduino op deze manier.  Voert u een van de servo test modules om te controleren of uw servo gedraagt zich zoals verwacht.  Moet u lange leidt in de servo's (ten minste 1 yard, afhankelijk van hoe lang de vislijn opschorting van de mobiele telefoon wordt), dus nu zou een goed moment om degenen door hen te glijden naar de overeenkomstige pinnen op de servo koppelen.  We vond dat de draden samen te vlechten hielp om ze geconsolideerd en ervoor gezorgd dat we wisten welke draden ging naar welk onderdeel te houden.

Soldeer leidt tot de macht, grond en signaal pinnen van de versnellingsmeter.  Haak de versnellingsmeter tot de arduino, met de ingang naar één van de analoge pinnen (bijvoorbeeld A0).  De ruwe waarden worden afgedrukt zoals u deed voor de bocht sensoren.  Probeer onttrekkend de versnellingsmeter en zie welke soorten wijzigingen in de waarden die u krijgt.  We vonden dat de versnellingsmeter geven een goede shake neiging om onze input nummers gaan van drie cijfers tot vier cijfers.

Schroef de hoofden uit de twee zaklampen.  De lente in het midden van het hoofd komt overeen met de macht en de metalen draden rond de buitenkant corresponderen met grond.  Zorgvuldig soldeer een lange netsnoer voor het voorjaar en een lange voorsprong naar de draden op de grond.  (U moet ten minste 1,5 werven van elke draad om vanaf het einde van de mobiele telefoon naar de arduino).  Sluit de draad van de grond op een pin van de grond en de draad van de macht in een van de digitale pinnen.  Als u de PIN-code ingesteld op hoog, het licht moet inschakelen, en wanneer u de PIN-code ingesteld op laag, het licht moet uitschakelen.

Soldeer lange leidt tot elk uiteinde van elk van de LED's, maken notitie waarvan leiden gaat naar de grond en die draagt het signaal.  Test elk geleid zoals je deed elke zaklamp--steek de draad van de grond in een grond pin en de signaal draad in een digital pin en controleert of de LED gaat aan wanneer u de pincode hoog instellen en uit wanneer u de pincode instellen lage.

Al uw elektrische componenten zou nu moeten werken, en met uitzondering van de servo's hacking en programmering van de XBees, moet ze klaar voor gebruik!

Gerelateerde Artikelen

Elektrische fiets tot elektrische generator - eenvoudige DIY mobiele interactieve wetenschapsmuseum

Elektrische fiets tot elektrische generator - eenvoudige DIY mobiele interactieve wetenschapsmuseum

ik hoor en ik vergeet. Ik zie en ik onthoud. Ik doe en ik begrijp.Toeschrijven aan Confucius (~ 500 v.Chr.).  Nu nog steeds waar 2500 jaar later.Toen ik was 7 of 8 jaar oud op een ellendig koude grijze dag in februari mijn ouders mijn broer en zuster
Interactieve weekkalender

Interactieve weekkalender

GroetenDe kunst van het tijdbeheer is geven enthousiasme om ons leven zinvollerBeginnen met eenvoudige ding, we weten wat we hebben moet doen wat we hebben gedaan en morgen today herziening het als onze missie vandaag, als niet gedaan maar dus we kle
Mobiele Craft Module

Mobiele Craft Module

De mobiele Craft Module, een product van de Prototyping mobiliteit geavanceerde Architecture Studio onder leiding van Adam Marcus aan het California College of Artsstelt een architectuur van inzetbare structuren die kunnen worden geconfigureerd om te
Huisdier interactieve apparaat

Huisdier interactieve apparaat

Uw huisdieren zijn gekooide altijd wanneer je bezig met je werk bent? Zijn ze meer kans om te worden lui zonder interactie met u?Oh, geen... Dit is niet goed.Dus we dit huisdier interactieve apparaat genaamd ontworpen ' Hallo Jerry ".Stap 1: Onderdel
PIXEL - interactieve LED Kunst

PIXEL - interactieve LED Kunst

In dit Instructable, zal ik praten over PIXEL die momenteel op KickStarter (schaamteloze Plug). En ook hoe een man met een baan kunt nemen van een idee en hem in een echt product zet.De KickStarter voor PIXEL omvat ook de DIY Kit versie van dit proje
Swarmscapers: Autonome mobiel 3D printen Robots

Swarmscapers: Autonome mobiel 3D printen Robots

Swarmscapers is een 2 maand lang onderzoeksproject uitgevoerd in de studio van Creatieve het platform Machines , onderwezen door Jason Kelly Johnson en Michael Shiloh aan het California College van de kunsten in de Digitale Craft Lab. Het is een same
$3 childs speelgoed omzetten in een kunstwerk

$3 childs speelgoed omzetten in een kunstwerk

Inleiding:Ik heb altijd al gefascineerd door 3D-modellering. Het is een nieuwe en fascinerende gebied van de nieuwe leeftijd kunst. Een van de meest fascinerende dingen over 3d modeling is over te schakelen naar en werken in een draad frame model. De
Interactieve Doctor Who Computer Quiz.

Interactieve Doctor Who Computer Quiz.

Doctor Who quiz video voor mobiele apparaten.Welkom.In dit Instructable, ik zal u tonen hoe te maken van uw eigen interactieve meerdere keuze quiz spel is dat gebruikmaakt van spraakherkenning, spraaksynthese, .exe afbeeldingsbestanden, een vrede van
Interactieve Logo

Interactieve Logo

allereerst wij willen bedanken voor de organisatie en vooral de hoofdsponsor, Capgemini, waardoor alle van dit mogelijk.Dit project is een bijdrage aan de eerste Belgische Arduino Jam (2012).Tijdens de Arduino Jam 2012 zetten mij en twee andere colle
Interactieve televisie Show spel

Interactieve televisie Show spel

Interactieve TV is een tamil kanaal, waar wij veel van de programma's en ook interactieve spelen met het nummer te bellen en gebruik de mobiele knop om het spel spelen op de televisie. Willen doen iets dergelijks voor lokale kabel-TV voor mijn vriend
Interactieve Shooting Gallery

Interactieve Shooting Gallery

voor mijn eerste ooit onderwerping aan Instructables ik zullen bouwen een interactieve schietbaan. Ik zal met behulp van een Arduino, een IR-sensor geoogst van een kapotte DVD-speler, een 555 timer monostabiele circuit en een servo voor de basis van
SKY CACHE: Mobiele antenne Geocache

SKY CACHE: Mobiele antenne Geocache

dit is mijn volledig autonoom Mobiele antenne Geocache, of MAG. Ik zal u tonen hoe te maken, en participeren in dit project zelf.Mij wilden voor wekken een nieuwe vorm van interactieve cache die zou hebben de mogelijkheid om te reizen door de lucht,
De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

De interactieve omgevingen prototyping in virtuele werkelijkheid met Google karton, eenheid en Hotline Bling (TfCD)

Deze dagen, (meeslepende) ervaringen zijn prioriteit gegeven aan over pure functionaliteit en specificaties op papier. Deze verandering van focus heeft beïnvloed het ontwerpproces van industrieel ontwerpers, architecten, app-ontwikkelaars en artieste
Papieren Prototype voor een mobiele App

Papieren Prototype voor een mobiele App

Voor mijn eerste project in een intensieve UX design cursus kreeg ik 3 dagen te maken van een papieren prototype van een mobiele app naar een partner in mijn klas en te presenteren aan mijn collega klasgenoten en docenten.Dat klinkt misschien als vee