Stap 2: waarom
Gegeven toegang tot de Wonkaesque-wonderland van hardware dat Pier 9, veel mensen misschien vragen "Waarom geluid?". Ik heb een paar van rechtvaardigingen voor dit. Een artistieke, één nodig, zowel de waarheid. Zo ongeveer.
De eerste rechtvaardiging:
Geluiden zijn een onder gewaardeerd onderdeel van de ervaring van het bouwen van dingen. Tuurlijk, er is een nieuwe video elke week van iemand cranking de Star Wars-thema op welke nieuwe gadget ze die kregen stappenmotoren heeft. Dit niet echt een overzicht van hoe om te ervaren van het gebruik van een machine en de manier waarop een materiaal, wel verandert. Ervaren machinists is afhankelijk van zowel geluid als visie om te weten als een materiaal correct is wordt machinaal. Het geluid van zoiets als de Metabeam laser cutter iets is dat eenmaal gehoord, veel mensen direct kunnen identificeren en herkennen wanneer ze zien een stuk dat daarop wordt gekort. Dan is er de ongehoord geluiden, kleine motoren die worden overstemd door grotere ventilatiesystemen, hetzij van dingen niet akoestisch doorgegeven, zoals elektrische velden. Deze ongehoord geluiden kunnen een blik in de lagen van de complexiteit en de complexiteit van een machine die kan niet gemakkelijk beschouwd anders. Samen genomen, kunnen deze geluiden toevoegen nieuwe context en perspectief aan Pier 9, zelfs voor dagelijkse gebruikers van de workshop.
De tweede rechtvaardiging:
Terwijl ik heb een uitgebreide achtergrond in onderwerpen die betrekking hebben op hardware, zoals Robotica, is het niet echt het wat dat ik doe. Ik ben een software/elektronica ingenieur. Ik ben lui en elektronen gewoon vertellen wat te doen.
Pier 9 is een plek vol van "dingen die ik niet doen". Of, Nou, niet. Ik nooit gewerkt met de meeste van de tools in de werkplaats, dus binnenkomt met weinig ervaring om te spreken van, ik moest mijn algehele project plan als een verzekering om ervoor te zorgen dat ik kwam met (in volgorde van meest tot minst):
- Ervaring met zo veel dingen mogelijk
- Een manier om die ervaring en het doen van dingen die ik met het wilde
- Een startpunt om te gaan verder omdat 2 uur van een klasse op een machine en 2 maanden van gebruik niet een machinist of een werktuigbouwkundig ingenieur maken
- Iets te laten zien voor die ervaring (ik veronderstel dat deze dode laatste in prioriteit is kinda haaks op het hele idee van de residentie. Oops.)
Iets zo te gebruiken dat alle machines maken: geluid. Ik hou van geluid. Ik hou van veld opnemen. Zal ik mics en opname-apparatuur alle soorten plaatsen gewoon om te zien wat er gebeurt. Een van de beste delen van Pier 9 is dat ze laat je zet ze allerlei plaatsen. Soms echt dom plaatsen. Ze zal zelfs helpen u daarbij.
Dit project trachten opwaarts zijnde mijn manier om te verkennen en te leren zo veel mogelijk terwijl leunend niet te hard in elk een bepaald aspect.