Stap 7: A1 dag
Dag van de a1.
Heb je donkere kleren op, en draag sokken.
Neem elke stap één tegelijkertijd, het voltooien van de prank, verplaatsen naar de volgende dia, besparing verwante pranks voor laatste deur. Op elk moment klaar zijn met de specifieke alibi van uw kamer, en houden een luisteren voor verkeer.
Probeert te starten met de dichtstbijzijnde en/of gemakkelijkste streken en de kamers eerst, als u hebt om af te breken zult u ten minste gekregen iets gedaan.
Als iemand wakker of komt:
LOOK - waar zijn ze?
Vermijden - kan je een andere kamer?
DUMP - Lose welke apparatuur u hebt, tenzij het deel uitmaakt van uw alibi.
COVER - als u in een donker hoekje en hebben tijd, eend en dekking, zit met je knieën in de buurt van uw oren, hoofd naar beneden, armen gewikkeld rond uw benen. Beweren dat u een vak, of voor MGS fans, doenheb je een doos te verbergen? Als u kiest voor deze route, probeer te worden in de hoek. Een vak in het midden vande vloer gaat niet werken. Als u niet of het licht op switch naar uw alibi gaat, krijgt een drankje,
gehoord van een geluid, hebben iets klaar.
Probeer te vermijden zaklampen, of als je ze gebruiken, iets tussen het licht en alle deuren en geen lichten in kamers met mensen. Een rood filter kan ook een verschil maken.
Wanneer je bent klaar, hoofd terug naar bed/waar en wachten op de glorie van uw harde werk!