Hoi allemaal
Sinds ik een kind was, ik altijd gefascineerd door doolhoven. Spelen met hen, op een vel papier of (nog beter) in een gigantische maïs grasland doolhof is iets groots. Doolhoven zijn universeel, hoeft u geen schriftelijke regels om te spelen, kun je alleen, maken sommige snelheid-tests met vrienden, of het maken van een heleboel grappige dingen.
Maak een doolhof kunnen interessant, aangezien u een heleboel dingen mee kunt doen. Uiteraard kunt u ze met de hand tekent. Het werkt, maar zodra de grootte van de doolhof begint te worden groter, of als u geen goede tekening vaardigheden (zoals ik!), computers zijn hier.
Hier vindt u vele programma's doolhoven maken op het net. Maar voor mij, mijn doel was om iets te creëren vanuit het niets, door mijn eigen algoritmes codering. In dit Instructable, zullen we eerst een eenvoudig algoritme maken doolhoven, een voorbeeld van een programma geschreven in de taal van de verwerking en daarna enkele aanwijzingen om grappige dingen met hen zien.
Bedankt voor het lezen, weer vertellen mij alstublieft de Engelse fouten!