Stap 1: Geschiedenis en functies
Hoe ging ik uit een paar foto's van de apparaten op een computerscherm op het houden van een echte apparaat in mijn handen te staren? Persistentie, een duidelijk tijdschema, en overvloed van hete lijm. Door nu, ik denk dat ik heb ongeveer 200 + uren sinds November (en niet te vergeten de talloze uren die ik doorgebracht spelen Fallout 3 en nieuwe Vegas in naam van "onderzoek";). Ik brak het project in grote brokken en instellen van opzij bepaalde taken moeten dagelijks worden verricht. Ik brak mijn taken in twee hoofdcategorieën: software en hardware. Vanaf daar brak ik alles in kleinere stukjes, codering van een functie hier, aanpassing van de lay-out van een spreker er, enzovoort. Dit hielp me om te voorkomen dat veel van de mentale vermoeidheid en frustratie die komen kan uit een intensieve bouwproject. Mijn dagelijkse doelen waren eenvoudig en redelijk voor mij te bereiken, en de kleine sprongen vooruitgang te zien waren een boost van vertrouwen dat alles maakte lijken meer beheersbaar. Maar dat wil niet zeggen dat ik was perfect in mijn uitvoering, integendeel. Vele malen vertraagd ik dagenlang op een moment. Ik ondervonden softwareinsecten die mij stumped voor uren. Ik staarde naar mijn scherm gewoon vele malen, veenachtig op sommige hardware ontwerpprobleem, maar ik niet stoppen. Mijn nieuwe favoriete citaat, dat echt is van toepassing op bijna elk aspect van het leven is, "Don't give up wat je wilt, voor wat u nu wilt." Het is kort en simpel, maar het lijkt mij vrij diep. Ik wil de meeste te verbeteren als een kunstenaar en de ingenieur, steeds meer fantastische ontwerpen maken, en om mijn eigen PIP-Boy, ondanks mijn dringt bladeren Reddit, kijken Netflix, of slapen in. Met het geld dat ik heb besteed aan onderzoek en ontwerp in de afgelopen zes maanden, ik kon heb gekocht mezelf een glanzende nieuwe iPad, maar ik kan niet het kopen van de tevredenheid van het weten ik nam mijn wens en bracht het in werkelijkheid. Het eerlijk kan niet lijken veel, maar deze kleine groene doos is veel meer waardevol voor mij dan de kosten van de onderdelen.
Oke, genoeg motiverende mumbo jumbo, dus wat kan het prototype PIP-Boy 2000 + doen? Hoewel veel van de functies van de apparaten puur voor spel mechanic redenen zijn, zijn er nog heel wat functies nuttig voor degenen onder ons in de echte wereld. Hier is een lijst van de in-game functies (gebaseerd off van FO3 en FNV) en hun status in ontwikkeling:
Automapping en waypoint navigatie: (gedeeltelijk voltooid) Waypoints en eenvoudige GPS navigatie is relatief eenvoudig, automaps zonder geavanceerde laser afstandmeters/sonar is niet mogelijk. Op dit moment worden alleen breedtegraad, lengtegraad, rubriek, snelheid, hoogte en aantal satellieten gebruikt weergegeven.
Morele status en lokale reputatie: (Niet uitgevoerd) Deze kunnen niet automatisch worden gemeten, maar de afbeeldingen zou triviaal om toe te voegen.
Externe interface naar computers: (gedeeltelijk voltooid) het apparaat moet worden gedemonteerd om te herprogrammeren, en geen lokale gegevens downloaden is beschikbaar voor het moment. Het zou netjes te houden van een fatsoenlijk formaat flash drive in er, en zelfs beter als die informatie of het bestandssysteem op het scherm kan worden gelezen.
Real-time gezondheidsmonitoring en feedback: (niet geïmplementeerd) er is zeker geen manier om te meten de gezondheidstoestand van specifieke lichaamsdelen of automatische melding van verslaving, maar ik veronderstel dat de volgende beste ding zou zijn om toe te voegen een hartslagmeter, hoewel daarvoor de externe borstband. Een versnellingsmeter/stappenteller te meten van de stap genomen en als een eenvoudige fitness-meting zou niet te hard om te te voegen.
Voorraad status en item voorwaarde: (gedeeltelijk voltooid) zie ik geenszins voor dit als automatische, maar deze versie heeft RFID-lezing mogelijkheden, dus een soort voorraadbeheer zou mogelijk met unieke tags voor items, maar ruw.
Karakter niveau en ervaring: (Gedeeltelijk voltooid) Als de enige echte wereld taak die de PIP-Boy zich bewust van worden kan is het ontdekken van een nieuwe locatie, dat is de enige manier om "ervaring." Hoewel puur voor de lol en geen enkele praktische reden, kon ik dit ervaringsniveaus/krijgen door reizen en laat de gebruiker te distribueren skillpunten instellen. Natuurlijk, kon je altijd bedriegen aangezien u toegang tot de code hebt en welke statistieken kan hebben u wenst, maar dat is niet leuk ;) Perks zijn niet geïmplementeerd.
Ambient straling meten en niveau van bestraling: (Gedeeltelijk voltooid) Er is een kleine werken geigerteller module, maar dit is ook voor de lol en mag geenszins worden gebruikt voor situaties waarin ernstige straling detectie noodzakelijk is. Meten hoe veel van een dosering die u hebben geabsorbeerd in RADs is ook onpraktisch.
Zaklamp: (compleet) net als in het spel, het prototype een "overbright"-modus, heeft hoewel het LCD-scherm niet verschrikkelijk helder is, het fatsoenlijk gloeien. Voor een andere versie overweeg ik alleen popping in sommige high-power LED's voor sommige ernstige helderheid.
Tijd stoppen/auto-targeting: (niet geïmplementeerd) Hoewel awesome, V.A.T.S. is, om vele redenen, belachelijk fictief, maar ik zou graag willen zien wat kan worden gedaan met een IMU en een web cam/Kinect sensor vastgebonden aan een "wapen" wees op een speciaal gekleurde of gemarkeerd doelwit. Ik stel dat een computer zou kunnen bepalen de kans op een hit op basis van de huidige vectoren van hoek en versnelling van zowel het wapen en het doel. Dit kon niet handheld, maar zou zorgen voor een interessant computer vision project.
Wrist-gemonteerde: deze versie is (niet geïmplementeerd) handheld
Gegevensopslag en afspelen: (niet geïmplementeerd) geen interne opslag of het afspelen van de audio voor nu, ik heb al ontwierp holotape gevallen, maar het ook kosten onbetaalbaar om hen te maken de manier waarop ik wil ze voor nu.
Radio: (niet geïmplementeerd) dit zal worden toegevoegd op latere versie.
Klok met datum en tijd: (niet uitgevoerd) tijd en datum kunnen worden gelezen van de GPS, maar ik ben van plan om te gebruiken een RTC voor wanneer de GPS is uitgeschakeld.
Screensaver: (gedeeltelijk voltooid) het komt niet op automatisch, maar u kunt overschakelen naar een modus waarin de dalende bom screensaver die vrijwel identiek is aan de afbeelding van de eerste twee wedstrijden.
Onbeperkte levensduur: (niet uitgevoerd) als alleen kernsplijting batterijen echt waren! Deze versie draait op 6 bescheiden AAs.