Hand bijhouden van mechanische Arm - Pyduino + sprong Motion (1 / 11 stap)

Stap 1: Project theorie + uitleg


Het eerste deel en misschien de meeste buitenlandse deel van dit project voor sommigen is de hand bijhouden deel van dingen. Gelukkig hebben wij niet de hand bijhouden van software of hardware onszelf ontwikkelen. Onze goede vrienden van Motion sprong hebben een zeer handige controller uitgevonden om te doen gewoon wat we willen. Wij willen kunnen controleren onze arm zonder het aanraken van een soort controller en kunnen we dat. met een bewegingscontroller sprong. Als u onbekend met deze controller bent gelieve hoofd naar de sprong Motion site en check out enkele van hun video's https://www.leapmotion.com/. De sprong Motion controller bestaat uit 3 infrarood LEDS die uitstoten van ongeveer 850 nanometer en heeft 2 IR-camera's te vangen van de beweging. Het idee van de controller is dat het licht van de IR LEDS onze handen weerkaatst en gevangen wordt genomen door de twee IR-camera's op het apparaat. Het apparaat streamt dan de gegevens die het vastgelegd in de sprong Motion tracking software op uw computer. De opsporingssoftware gebruikt waarschijnlijk een soort van parallax effect en andere algoritmen te reconstrueren van een 3D-weergave van wat het apparaat ziet. De tracking-algoritme dan interpreteert het de gegevens zoals wat de afdrukstand en positie van je handen en vingers is. Nadat het algoritme naar beste vermogen waar je hand is bepaalt, worden de gegevens geëxporteerd naar de API die is klaar voor u om interface met en pull gegevens uit. Het keurige ding is de sprong Motion controller kan als interface met een groot aantal programmeertalen dus als Python weet niet of mijn code kunt u uw eigen programmeertaal van keuze niet kan ontcijferen.

We zullen eindigen met het schrijven van een stukje software die naar de gegevens van de sprong Motion controller luistert. Zodra wij de gegevens ontvangen zullen wij het door de grootte van de sprong Motion controller van interactie gebied normaliseren zodat we een fractie van hoe ver in de ruimte die onze hand kunnen krijgen. Als we eenmaal die fractie we kunnen vermenigvuldigen met het bereik van sommige motor en vertellen onze Arduino onze servomotor naar die positie verplaatsen. Wij zal zitten kundig voor synchroniseren onze hand beweging in 3 dimensies naar 3 verschillende motoren. Bewegen op elke as zal een verschillende motor controle. Dat is logisch, want als we onze hand omhoog verder uit de buurt van de sprong Motion controller willen we dat onze arm omhoog, waardoor we kunnen gebeuren.

Als u bekend bent met de werking van een Arduino weet je dat we uploaden van een schets op het bord moeten voordat we kunnen maken gebruik van het apparaat. Om ons om te dynamisch interageren met de Arduino board we moeten schrijven een klein stukje software zodanig dat we kunnen controleren onze Arduino zonder constant houden uploaden schetsen op het. Gelukkig heb ik een klein stukje code dat dit proces zal vergemakkelijken. Ik schreef twee vorige instructable tutorials over hoe je Arduino met Python over seriële communicatie interface. Dat is gewoon een mooie manier om te zeggen dat we gonna hebben onze Python code verzenden een weinig boodschap aan onze Arduino-apparaat, waarna onze Arduino zal interpreteren van het bericht en vervolgens verzonden taak uit te voeren. Geen zorgen, ik zal jullie door middel van een eenvoudig voorbeeld van het instellen van de Pyduino-bibliotheek op uw apparaat Arduino en op uw computer, zodat we kunnen beginnen praten met onze Arduino lopen. En als je niet Python weet ik heb een oplossing voor u! De schets die we uploaden naar onze Arduino apparaat flexibel genoeg is om de interface is met het gebruik van elke taal staat het seriële berichten zo als geen gebruik wilt maken Python berichten sturen naar onze Arduino die u niet te hoeft! Maar zul je een beetje extra code te schrijven.

Ik wil uw aandacht vestigen op het figuur hierboven nu. Laat enkele terminologie definiëren, zodat u kunt begrijpen wat ik spreek over later. Aan de basis van onze arm hebben we 2 servomotoren, noemen we deze motoren de azimutale motor/hoek en hoogte van motor/hoek. Bent u up-to-date over de terminologie van uw observationele sterrenkunde de azimutale hoek verwijst doorgaans naar sommige kardinaal richting (N,W,E.S), dus dit is de motor die zal naar links en rechts en de hoek van de hoogte is dat die aan de horizon begint en omhoog naar sommige star loopt. De primaire arm is dat die is gekoppeld aan de hoogte-motor. De secundaire wapen wordt vastgemaakt aan wat ik willen noemen de pols-motor die is aangesloten op de primaire arm. Tot slot hebben we de klauw. (Toy story clip hier invoegen) De klauw is verantwoordelijk voor het grijpen van dingen en wordt beheerd door een motor zo goed.

Gerelateerde Artikelen

Beheersing van Arduino auto via sprong Motion

Beheersing van Arduino auto via sprong Motion

Laatste tijd, heb ik een Arduino-auto, die wordt beheerd via het Web. Dit keer, ik heb dezelfde auto gebruikt maar het wordt bestuurd via Motion sprong.Stap 1: Wat is sprong beweging.U kunt controleren wat "Leap Motion" is door de officiële webs
Robotic Hand gecontroleerd door gebaar met Arduino + sprong Motion

Robotic Hand gecontroleerd door gebaar met Arduino + sprong Motion

Belangrijk: Zoals beloofd ik m maken een volledige stap voor stap instructies: Klik hierHallo iedereen, dit is gewoon een video over mijn laatste project van de Universiteit!De hand wordt gecontroleerd door sprong Motion Arduino Uno (standaard Firmat
Mechanische Arm

Mechanische Arm

Ik heb een mechanische arm gekocht voor enkele dagen. Haar foto ziet er een beetje leuk. Er zijn twee kleuren voor de consument om te kiezen, zwart en wit. Ik koos voor zwarte.Er zijn vier servo's daarvoor. Eerst is een het bepalen van de mechanische
LeapTek: Sprong Motion Interface met een boord van MediaTek LinkIt!

LeapTek: Sprong Motion Interface met een boord van MediaTek LinkIt!

Hallo iedereen,Ik ben Geeve George een 15-jarige Maker/elektronica Hobbyist.I liefde computervisie, Androïde ontwikkeling en algoritme Design.I ben momenteel in 11de rang Student informatica op Little Rock Indian School. :) Meer informatie vinden ove
Sprong Motion gecontroleerd externe zoeken en verwijdering Robot

Sprong Motion gecontroleerd externe zoeken en verwijdering Robot

Als onderdeel van mijn inzending voor de sprong Motion #3D Jam was ik opgewekt om te bouwen van deze draadloze gebaar gecontroleerde zoeken/Rescue Robot gebaseerd op de Raspberry Pi. Dit project laat zien en biedt een minimalistisch voorbeeld van hoe
Het bijhouden van een lichtbron met een Actuator

Het bijhouden van een lichtbron met een Actuator

.. .of misschien het moet worden genoemd "Met behulp van een oude zonnecel van een volledig gecorrodeerde tuin licht als een lichtsensor". :)In dit instructable, ik bouwen op mijn vorige en Toon u hoe kun je een actuator vinden de grootste licht
Kalibreren sprong Motion

Kalibreren sprong Motion

Kalibreren van je sprong beweging is hard! U wilt echter ervoor te zorgen dat u echt wilt. Gewoonlijk u annuleerteken uitsluitend toepassing het meer en het zal beter krijgen. Sommige programma's die het gebruiken zijn gewoon echt moeilijk om te gebr
Hoe bijhouden van uw Robot met OpenCV

Hoe bijhouden van uw Robot met OpenCV

UPDATE: Laat maken Robots, mijn huis digitale hackerspace, werd gekocht door RobotShop. Ik wil niet ingaan, maar de nieuwe eigenaren verboden mezelf en de meeste van de ervaren leden. Dat gezegd, allermeest naar de verbinding er gebroken zal worden.
Tony Stark geworden: Mobiele Virtual Reality Setup met sprong Motion

Tony Stark geworden: Mobiele Virtual Reality Setup met sprong Motion

Hoeveel van jullie hebben wilde gebruik je handen en kijk rond natuurlijk zonder having voor toepassing uw muis, toetsenbord en scherm? Nou, vandaag zal ik u tonen hoe te gebruiken van een telefoon, sprong van beweging, en Virtual Reality bril als u
4 DOF mechanische arm build instructie

4 DOF mechanische arm build instructie

In deze instructables Im duwen van enkele foto's van het bouwen aan een 4 DOF mechanische arm.Stap 1: Alle stappen Ik hoop dat deze foto's hielp je 4 DOF mechanische arm monteren.Hebt u vragen gewoon vragen me in de commentaren. Bedankt voor het kijk
CatGenie: Herstellen (en het voorkomen van) een Arm rotatie Pin mislukking

CatGenie: Herstellen (en het voorkomen van) een Arm rotatie Pin mislukking

de pooper scooper of "GenieHand" op een CatGenie is verbonden met een gebogen metalen arm. Aan de andere kant van deze arm is een groot tandwiel dat draait uit te breiden en intrekken van de hand. Door een gat in de arm is een pen die wordt opge
Augmented Reality met behulp van Unity3D, Vuforia en sprong bewegingen – virtuele bloem in jouw handen nemen

Augmented Reality met behulp van Unity3D, Vuforia en sprong bewegingen – virtuele bloem in jouw handen nemen

Meer Augmented Reality u tutorials vindt hier:1.2.3.4.5.6.7.8.9.10.11.12.13.Stap 1: Download alles hieronder en volg de instructies in de videoDownloaden van de # Unity3D (download en installeer het, als u niet reeds hebt) (*.exe bestand)Unity3d is o
Bijhouden van torentje met PIC en C IR

Bijhouden van torentje met PIC en C IR

Dit is een goede leren-project dat is leuk om te bouwen - ik veel gelopen waardoor het. Ik denk dat dit vrij een beetje al gebeurd, maar ik vond niet dat een eenvoudige manier om dit te doen met foto's. Toen ik eindelijk het werkt, ik dacht dat ik zo
Simulatie van Robotic Arm Gripper

Simulatie van Robotic Arm Gripper

jaarlijks ik deelnemen aan een uitdaging genoemd de eerste wedstrijd van de robotica. Ik en mijn team moet komen met een robot-ontwerp dat moet voldoen aan bepaalde specificaties om te kunnen concurreren met succes. De meeste jaren, heeft mijn team b