Stap 9: Kromtrekken met photoshop
Beginnen met de 2D omtrek van het oppervlak dat je wil te buigen. U krijgt dit door afvlakking of afrollen een afwikkelbare oppervlak (dit kan worden gedaan in de meeste ontwerpsoftware zoals uitvinder enz.). U kunt deze http://en.wikipedia.org/wiki/Developable_surface lezen voor meer informatie over afwikkelbare oppervlakken. Het is belangrijk om te begrijpen van het concept bij het ontwerpen voor fabricage met plaatmateriaal.
Met de rand in illustrator, kopieer en plak deze in een nieuwe photoshop-document. Kies wilt plakken als een pad. Volgende borstel een stoke boven het pad bevindt, dus het is zichtbaar door te klikken op de effen ring aan de onderkant van het menu pad.
Vervolgens Kopieer en plak uw bezuinigingen op dezelfde manier. Idealiter zou u de lengte van het oppervlak en de radius van de bocht om te bepalen van het aantal veren in het patroon voordat u ze verdraaien meten. Als u als me bent, u een educated guess nemen en probeer het.
Terwijl je knippen paden zijn geselecteerd, transformeren ze door op ctrl + t te drukken. Dan klik met de rechtermuisknop en selecteer warp. Hier zul je een raster met vier punten en hun controlepunten.
Kromtrekken, vindt enkele praktijk. Het helpt om een goed begrijpen van hoe te werken met Bezier-curven , bij het gebruik van illustrator en photoshop. Hebt u een vier puntige oppervlakte, match de warp punten aan de hoeken van het oppervlak, vervolgens de controlepunten uitlijnen zodat ze zijn raaklijn aan de rand die ze volgen. Ik niet een zeer goed werk van dit in de foto's.
Zodra u tevreden bent met uw warp, druk op enter om het af te sluiten. U kunt nu uw paden exporteren terug naar illustrator voor lasersnijden.