Dit Instructable documenteert het verkennend proces dat ik verricht voor het ontwerpen en fabriceren van een apparaat voor snel prototypen interactieve systemen die nemen off-the-shelf elektronische input en output van componenten. Ik noem dit apparaat Pixel.
Dit project was vrij groot in omvang, en terwijl doen, heb ik een aantal lopende uitdagingen geconfronteerd omdat het definitieve ontwerp van het apparaat was niet bekend. Mijn ervaringen Pixel ontwerpen tonen dat verkennende ontwerp uitdagend om te doen zijn kan omdat het is doorzeefd met vragen en onzekerheid. Via trial and error, heb ik geleerd dat strategieën voor het navigeren door dit proces dat naar mijn mening zal zitten nuttig voor iedereen bezig met een grote verkennend project. In dit Instructable, ik deel enkele van deze strategieën en beschrijven hoe ik ze in het ontwerp van Pixel gebruikt. Ik ook documenteren de het proces nam ik te fabriceren Pixel.
Ik hoop dat dit Instructable fungeert als een voorbeeld van een manier om een apparaat te creëren. Ik hoop dat dit kan zorgen voor makers en ontwerpers kochten grote projecten met een kader dat hen helpt navigeren de inherente onzekerheid in hun projecten.