Stap 4: Void P1ButtonDelay()
////////////////////////////////BUTTON DELAYS///////////////////////////
Booleaanse P1ButtonDelay() {}
Start de vertraging wanneer de knop wordt ingedrukt en de vertraging in niet reeds actief
Als ((P1 == true) & &(P1Delay==false)) {}
P1Delay = true;
P1Output = true;
P1DelaySave = tijd;
}
Wanneer actief is, controleert de vertraging heeft de interval bij overschrijding
if(P1Delay == True) {}
Als ((time-P1DelaySave) > (P1DelayInterval)) {}
Als (ResetBttns == 1) {}
P1Delay = false;
}
}
}
Dit komt terug op het einde na de lus, zie ook de opmerking hier beneden...
Als (ResetBttns == 1) {}
P1Output = false;
}
Wanneer gedaan geeft als resultaat true in de code
Als (P1Output == true) {}
return true;
}
in alle andere gevallen geretourneerd als false
return false;
}
///////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
NOTITIES
Het eerste belachelijk ingewikkelde stukje code!
Maak je geen zorgen, het ziet er veel complexer dan het eigenlijk is. Het allemaal in principe komt neer op het hoofdonderwerp van een handmatige vertraging en controleert als het of niet heeft gedaan.
De ResetBttns variabele kan worden gevonden op het verste uiteinde van de code. Het zorgt ervoor dat de functie hierboven zal zitten kundig voor terugkeren "echte" telkens voor zolang de lus wordt uitgevoerd. Dus het iets vanaf het moment dat de timer is output kan afgelopen en wanneer de lus ten einde.