Stap 4: Het spel Platform ontwerp & invoegen de pinnen
Ontwerpen van Game Platform
- Ik verliet 1.5" ruimte vanaf de bovenkant, dit is het gebied alleen voor marmeren inbrengen.
- Helemaal onderaan liet ik een ander 1.5" ruimte voor de doelstelling" slots ".
- Op het center maakte ik het in 3 delen. Het bovenste deel is voor gebruikelijke marmer tuimelen door middel van de pinnen. De middenweg is een gat met 2 spinners. Het onderste gedeelte blijft pinnen maar hebben grotere afstand tussen hen.
- Bij het ontwerpen van de standpunten van de pin en Zorg ervoor dat alle "passages/routes" tussen 2 dichtstbijzijnde pinnen kunnen passeren door de Friezen afhankelijk van hun grootte.
Probeer het spel! Zet in de pinnen tijdelijk voor test-runs. Zoeken die knikkers kan vast pinnen, opnieuw te positioneren en invloed heeft op de pistes, evenwicht van de 'waarschijnlijkheid' van alle het doel "slots". Wanneer je tevreden bent met het ontwerp & plaatsingen, ben je klaar om spijker de pinnen.
Spijkeren de pinnen
Gebruik van handen eerst. Duwen de pinnen in de Raad van bestuur zo diep als je kunt totdat u mini hamer gebruiken wilt om de klus af. Het is gemakkelijk om de pinnen te breken wanneer hameren, dus hier wat advies is...
- Wikkel een doek rond het hoofd van de mini hamer wanneer hameren.
- Raken ze licht bij eerste, dan geleidelijk aan toe te voegen kracht totdat u de pinnen beginnen ziet te dalen.
- Altijd sloeg het centrum niet de zijkanten te allen tijde (of de bovenkant van de pin kon breken), houd de pennen recht.
- Zet het hele bord op schoot, zal het absorberen van buitensporig geweld terwijl hameren.
- Plaats geen het op harde ondergrond terwijl hameren.
Als een PIN-code niet rechte of het DIS geplaatst en wordt met de hand kan niet worden teruggetrokken, Tanggebruiken "Pak" het volledig door de top niet de kant. Houd de Tang licht met net genoeg grip, langzaam wiggle het en trek en het zal komen.