Stap 6: FPV Camera beugel Slot en correcties aanbrengen zonder het modelleren van nieuwe meetkunde:
1. browser hiërarchie / Sketches, klik op de gloeilamp de schets om zichtbaar te maken.
2. Gebruik de weergave kubus te oriënteren van het venster om het opzoeken van woorden uit de onderkant van het Casco schets weer te geven.
3. Wijzig / druk op Pull Tool of hete sleutel Q.
4. Selecteer de voorwaartse FPV Camera beugel slot en sleep omhoog, dus een rode gedimde slot door de bodem Casco snijdt. Druk op Return om het proces te voltooien.
Wijzigen de geometrie van het model
De onderkant Motor Component plaat is nu voltooid, maar er kunnen functie die u wilt toevoegen of aanpassen aan uw Casco ontwerp. Dit is een zeer eenvoudig proces te bereiken. Door simpelweg het wijzigen van de schets wordt uw geometrie dienovereenkomstig bijgewerkt. Voor dit voorbeeld aanpassen de FPV beugel Slot uit één lange sleuf tot twee korte "slots".
5. browser hiërarchie / schetsen / Sketch1 Klik met de rechtermuisknop bewerken schets.
6. Selecteer de voorwaartse meeste lijn van de FPV Camera beugel slot en druk op warme toets D om de afmeting van de sleuf. Sleep de dimensie-doos en voer een waarde van 6mm en treffer steken. De sleuf wordt vervolgens bijgewerkt in grootte.
7. juiste slepen Selecteer de sleuf.
8. schets / rechthoek patroon Tool. Selecteer en sleep de greep van de horizontale pijl en voer een waarde van-15 mm en de waarde van een hoeveelheid van 2. Druk op return om het proces te voltooien.
9. stoppen schets. Merk op hoe het model heeft bijgewerkt met de nieuwe, gewijzigde sleuf.
10. Gebruik de weergave van de kubus te oriënteren van de vooruitzichten van de schets opzoeken.
11. Druk op de sneltoets Q en slepen uit de nieuwe sleuf zodat het snijdt door zowel de bovenste en de onderste platen. Druk op return om het proces te voltooien.