Stap 5: Stap 5: Design
Nu heb je een volledig werkende spel Timer. Echter, het ziet er niet erg goed met al die draden. Juist nu we willen vrij maken. We willen maken van het vak. Om dit te maken moet u toegang tot een machine lasercut. U moet het document above('Doos.ai') op een usb-stick zet en zet het in een computer die is verbonden met een machine lasercut en upload het bestand naar de machine. Dan je het hout in de machine en zet de machine op en u kunt beginnen met het lasersnijden.
Zorg ervoor dat u niet doen gesneden de tekst 'reset' en ' on/off', maar het graveren. Ook moet u kopiëren en plakken van een kant 2 keer. Dit is omdat deze onderdelen zal de bodem vormen.
Nu heb je de delen, gaan we het allemaal samen.
-Zet de weergave in de voorzijde van het vak nl laat is stok met tape. Dit is nu het display plat.
-Maak de knopen van de 2 arcade vast aan de bovenzijde van de doos (de knop met de twee gaten)
-Neem de houtlijm en 2 kanten aan elkaar worden gelijmd. Dit is nu de onderste plank.
-Lijm het display plat op de top van de onderste plank.
-Lijm 2 houten kanten aan de kant van het rechter- en achterzijde van de onderste plank. Nu is het alleen houten deel die u niet hebt gebruikt de kant met de helft een gat in het midden-onder.
-Nu u wilt verwijderen van het niet-vasthouden aan het breadboard en zet het breadboard tegen de binnenzijde rechts van het vak. Nu zal het breadboard vasthouden aan de kant van het vak.
-Nu moet je de arduino hechten aan het middel van het vak aan de onderkant. U kunt de tape gebruiken om dit te doen.
-nu gaan we lijmen van de bovenkant van de doos (met de 2 arcade knoppen op de top van het vak.
-het laatste wat we moeten doen is het gebruik van tape op de bovenkant van de kant met de helft gat. We gebruiken de tape te sluiten de bovenkant van het vak. Nu kunt u het openen en sluiten.
Proficiat. Je hebt een spel-Timer.