Stap 4: Laden de scène op uw telefoon
Dat was vrij rechttoe-rechtaan. Nu laten we het op een apparaat zodat het daadwerkelijk kan worden getest in VR.
- Als, naast het CardboardMain-object, is er ook een component genaamd gewoon 'kartonnen' in de hiërarchie, verwijderen (het zal leiden tot een bevriezing bij het starten van de app).
- Selecteer eerst het platform dat u wilt dat de app uit te voeren op door te gaan naar bestand > instellingen te bouwen en te klikken op 'Schakel platform' met het gewenste platform geselecteerd.
- Klik nu op 'player-instellingen'. De specificaties voor het bouwen van de app voor de geselecteerde platform wordt weergegeven in het itemvenster.
- Vul een unieke id voor uw app in overige instellingen > bundel-id, met behulp van de omgekeerde domein naam notatie (bijvoorbeeld [uwnaam] com.. [ nameOfYourApp], zonder spaties).
- Zorg ervoor dat de eenheid kent de locatie van uw Android SDK door naar Voorkeuren > Externe Tools en controle of 'Android SDK locatie' correct is ingesteld.
- Sluit uw telefoon aan uw computer met een USB-kabel.
- Klik op Bestand > bouwen & van de looppas. Sla het bouwen in de projectmap (of waar u wenst).
Als alles ging zoals het hoort, moet u nu de scène draait op uw telefoon. Probeer het uit door deze te plaatsen in uw kartonnen headset.