Stap 1: overzicht
De basisidee-aanpak is dat we een paar dingen doen. Ten eerste zullen wij LED miniaturisten voor de zijkanten van het scherm en het centrum maken. Ten tweede, we de PS3 eye camera om de verticale synchronisatie (wanneer het frame van de video wordt genomen) en maken het gevoelig IR. zult hacken Ten derde, we zijn programmering en opbouwen van de arduino / cirucit om te controleren de knipperen. Tot slot, we de basis voor het systeem instellen en doorlopen van de basisprincipes van de software.Vanuit een technisch perspectief werkt de 2.0 systeem door knipperen 3 IR miniaturisten elk frame. Op zelfs frames, het maakt gebruik van de centrum-illuminator (gevestigd rond de lens van de camera) en op oneven frames gebruikt de 2 kant miniaturisten. Op zelfs frames verschijnt de leerling helder, aangezien de IR licht eigenlijk op de achterkant van uw ogen, zoals rode ogen effect terugkaatst is. Op oneven frames verschijnt uw leerling donker. Het verschil tussen de twee kan we isoleren en de leerling in realtime bijhouden. Bovendien, de lichtflitsen (reflecties van de IR-miniaturisten) van het donkere frame worden bijgehouden, en dit, plus de info over de pupil, gekalibreerd is om de positie van het scherm met behulp van een kleinste kwadraten montage proces voor een vergelijking waarmee een toewijzing van glint/leerling schermpositie kunnen.