Stap 5: Spel mechanica 2
Laat de man met de dodgy tash en soulpatch "Bob" en de andere jongen "Eric" noemen.
Laat maken van sommige mechanica!
Bob heeft de bal
Bob wil reduceren van Eric te scoren
Bob vergelijkt zijn aanval met Eric van defensie (3 tot en met 4)
Zonder enige extra kaarten, Bob's afspelen is gestopt door Eric, maar Bob duurt één schade als gevolg van een agressieve pakken!
Omlaag de teller Bob's gezondheid bar een.
Als de gezondheid is kleiner dan of gelijk is aan nul dan de speler bewusteloos is en moet worden vervangen van de Bank.
Laten we proberen het andersom:
Eric heeft de bal
Eric wil reduceren van Bob te scoren
Eric vergelijkt zijn aanval met Bob's verdediging (3 tot en met 3)
Zonder een extra kaart, is Eric's afspelen gestopt door Bob. Eric neemt geen schade.
Tot dusverre goed! het is mogelijk een eenvoudig vergelijk monteur, maar wel lijkt in deze testcase heel robuust (en met een snelle gedachte-experiment werkt vrij goed, behalve als er enorme verschillen in de waarden)
Als u wilt beperken zijn grote waarden er twee oplossingen:
1) GLB het bovenste nummer (misschien het veranderen terug naar 5)
2) bij het maken van een team, kunnen we een vrij drastische beperking van het team, opleggen, maar dit niet stoppen met het krachtige karakter van een enkele uber
een uitvoering van beide wellicht een goed idee! (zie laatste 2 kaarten)