Stap 7: Texturing de Maas
(foto 1) Selecteer de voorkant van uw mesh, pers cijferpaneel 1 zodat u in vooraanzicht, gaan nu druk op de kleine 3D kubus zodat kunt u lijnen via uw mesh.
(foto 2) Druk op B en draw een vak rond de bovenste regel van de Maas, zal dit alle de Groenen in het vak selecteren.
(foto 3) nu druk op u en klik op uitpakken
(foto 4) Klik op de kleine drop-down box naast waar het zegt SR:2 Model en selecteer scripting.
(foto 5) Klik op de kleine doos en selecteer UV-beeldbewerking
Klik op beeld-open en selecteer de afbeelding van het logo
(foto 6) De vorm schalen op verleden nul tot spiegelen en druk op x, y of z te schalen langs de as
Verplaats de Groenen aan de binnenkant van de vorm
Merk op dat het is meestal wit in het linker venster zodat u moeten zult gaan naar het venster van de knoppen aan de onderkant van het scherm en klik op flip normalen. (foto 7)
(foto 8) nu druk op u uitpakken en schaal het recht naar beneden en plaats deze op deze plek
Ja als u worden gedetailleerd wilt over texturin vervolgens u kunt apart selecteren van verschillende delen van de velg en plaats ze in de gebieden van verschillende darknesses om een meer professionele look te geven.