Stap 6: Een eenvoudig model...
Heres Killersquirrel11 van aan de slag met blender model, dit zal helpen u bij het ontwikkelen van de vaardigheden om modellen te maken in de blender.
En nu voor mijn eenvoudige model.
het logo van de blender is dat een eenvoudig logo laat zo het beeld van het krijgen van google images...
gewoon opslaan op mijn foto's of iets, ga nu naar mixer en klik op beeld,
Klik op laden achtergrond afbeelding en klikt u op laden op de doos dat opduikt, nu de afbeelding van het logo dat u hebt opgeslagen op uw computer zoeken.
(foto 2) Sleep de mix-balk helemaal naar beneden.
Nu zorg ervoor dat u in de modus van het object en selecteer de kubus en druk op x om te schrappen.
Na het verwijderen van de pers van de kubus de spatiebalk Ga naar toevoegen-mesh-plane, is dit gewoon een 2D vierkant.
nu verplaatsen naar een van de kleverige out bits en schalen en draaien totdat is het binnen het logo. (foto 3).
(foto 4) Nu druk op tab om te gaan bewerkingsmodus en selecteer twee hoeken dichtst bij het einde van de kleverige beetje, extrue hen en leg de Groenen op de rand van het logo, doen dit helemaal door het logo.
af en toe moet u mogelijk onderverdelen om meer verticies (W - onderverdelen) of samenvoegen te koppelen van de 2 verticies (w-merge)
(foto's 5 & 6)
(foto 7) U hebt zojuist een eenvoudige 2d mesh laat nu het 3D te maken
(foto 8) Klik op parameter toevoegen en klik op spiegel, nu naast de spiegel modifier zal er een doos zeggen x, y en z, zorg ervoor dat alleen z is geselecteerd.
pic (9) Alles selecteren (a) en pers cijferpaneel 1 die dit u naar vooraanzicht brengt.
Druk op e aan diepte dan druk op de regio, dan druk op de knop instellen glad als weergegeven in de afbeelding notitie.
u heeft zojuist een eenvoudige 3D mesh in de blender, ga nu naar de volgende stap als u wilt textuur het (UV kaart het)