Stap 33: Een Project starten!
Nu dat je de basisconcepten in 3D modeling begrijpt, zijn tijd voor u voor uitproberen op uiterlijk voor uzelf! Als u al een idee in het achterhoofd, proberen om het model in het programma van uw keuze. Je zou kunnen proberen met het modelleren van objecten van de echte wereld door hen te meten en vervolgens het maken van computermodellen van hen op basis van die metingen, of je kunt proberen met het ontwerpen van iets wat die je altijd al 3D print, zoals een naamplaatje of een sleutelhanger wilde. Tinkercad, bijvoorbeeld, heeft een heleboel inleidende leerprogramma's dat je kunt 3D print zodra u klaar bent met hen. Als dat niet het geval is, ik heb een eenvoudig 3D ontwerp starter project dat u aan de slag wilt op! Het is een schaduw cube, een kubus-achtig object met het profiel van een brief op elk gezicht, geïnspireerd op de cover van het boek Gödel, Escher, Bach, door Douglas Hofstadter. Hier is de link als je zou willen uitproberen!