18650 batterijhouder beveiligde cellen

Goedkoop (gratis) houder voor 18650 Li-Ion cellen

Goedkoop (gratis) houder voor 18650 Li-Ion cellen

Dit Instructable zal u tonen hoe maak je een 18650 Li-Ion cel houder kostenloos. Gebruiken voor het opladen van je cellen of toe te voegen als de macht leveringen aan elk project u pasvorm ziet.Stap 1: Verzamel de componenten en instrumentenOnderdele
DIY batterij Pack voor FPV (recyclage 18650 cellen van een laptop)

DIY batterij Pack voor FPV (recyclage 18650 cellen van een laptop)

Oude laptop cellen kunnen bieden lang nadat uw laptop kaput gaat. Hier is hoe te recyclen van deze cellen om een algemene battery pack!Dit pak van de batterij is goed voor dingen zoals RC vliegtuigen, quadcopters FPV en meer (als je cellen de juiste
DIY beschermd Lithium batterijhouder

DIY beschermd Lithium batterijhouder

In dit instructable ik zal u tonen hoe te maken van een batterijhouder voor 18650 lithiumbatterijen, zodat u niet-beveiligde cellen in uw DIY projecten kunt zonder zorgen te maken over over geen kwijting, prijsverhoging of kortsluiting.Wat we nodig h
Doel nul bout zaklamp gewijzigd in rekening te brengen van de standaard 18650s

Doel nul bout zaklamp gewijzigd in rekening te brengen van de standaard 18650s

pakte een doel nul zaklamp van Woot vorige week, en was boos om te vinden dat het normale 18650 cellen (in tegenstelling tot de advertentie) zal niet laden.Stap 1: De batterij het kwam met was ongebruikelijk, omdat het had twee contactpersonen op de
DIY 18650 batterijpack

DIY 18650 batterijpack

Het opbouwen van een batterij van 48V 42Ah 13s15p 18650 lithium-ion cellen. Gemaakt van afgekeurde 10s4p Bosch packs. - 13 serieel, 15 parallel 2850mAh 2C max LG 18650 Lithium-ion cellen.-Spot gelast 0,15 mm x 7 mm 99% pure nikkel strips. - 30-60 amp
Goedkope zonne-18650 batterijlader

Goedkope zonne-18650 batterijlader

Nadat onlangs voltooid mijn 20w zonne-heffing controller Nou bijna, heb ik nog om af te ronden van het vermogen. Zoals het er nu ligt ben mij kundig voor posten zoals batterij banken & mobiele telefoons via 5v usb opladen. Gratis 3.7V 18650 batterije
Bouwen van een 6s9p accu 18650 cuvetten - Video Timelapse

Bouwen van een 6s9p accu 18650 cuvetten - Video Timelapse

In deze video ik het opbouwen van een batterij van de 6s9p met behulp van 54 18650 li-ion cellen.  Ongeveer 24.000 foto's werden gebruikt voor het genereren van deze timelapse.Materialen
Gerecycled Solar USB Charger bouwen 2

Gerecycled Solar USB Charger bouwen 2

Howdy y'all schreef ik een snelle beetje instructable een tijdje terug over hoe ik nam wat berging spullen en maakte van een zonne-telefoonlader. Graag wil ik u kennismaken met alle "Gerecycleerd Solar betalen USB Lader 2 de tweede bouwen".Het e
Hoge aangedreven helm licht (voorkant, zijkant en achterzijde Combo)

Hoge aangedreven helm licht (voorkant, zijkant en achterzijde Combo)

Helm licht met de voorkant, achterkant en zijkant LEDs voor fietsen zichtbaarheid en veiligheid.Kenmerken:Toekomen geconfronteerd met 15° amber LEDAchterzijde geconfronteerd met 30° rode LEDZijde naar 45° amber LEDsGecontroleerd met een enkele knopOn
Sony Cybershot batterij upgrade voor bijna gratis

Sony Cybershot batterij upgrade voor bijna gratis

Welkom op mijn instructable. Dit is hoe ik het gewijzigd heb een Sony NP-BG1 lithium-ion batterij voor mijn digitale camera's. Ik bezit een cybershot DSC-W35 en een DSC-W55. Beide zijn oude maar werken. De DSC-W35 is beetje werkt minder, soms problem
Low-Tech Rotary telefoon gemaakt draadloze.

Low-Tech Rotary telefoon gemaakt draadloze.

Roterende telefoons zijn cool, ze moeten blijven koel zelfs draadloos!Ik moet zeggen dat ik hou vintage objecten. Een van mijn favoriete ones is natuurlijk oude roterende telefoons. Vroeger had ik een thuis totdat ik 10 jaar oud was. Op dit moment wa
Meten van Li-ion cel capaciteit met een arduino

Meten van Li-ion cel capaciteit met een arduino

Abstract: Programmeren van een arduino en bouw een circuit voor het meten van de bruikbare capaciteit van lithium-ion cellen.De motivatie voor dit project kwam tot stand omdat ik heb een heleboel 18650 lithium-ion-cellen die ik uit laptopbatterijen g
Raspberry Pi Emulator Console voor de achterbank

Raspberry Pi Emulator Console voor de achterbank

Omvang van project: na het bouwen van een Bar-Top Raspberry Pi retro gaming machine ik vastbesloten dat terwijl koel I can't take it rond gemakkelijk als het weegt ongeveer 40 pond en de grootte van een grote magnetron is. En terwijl plezier voor de
Hoge Power 3-LED fiets licht

Hoge Power 3-LED fiets licht

dit instructable is gemaakt en verstrekt door de Edmonton fiets pendelaars samenleving (EBC) (http://edmontonbikes.ca , http://www.facebook.com/edmontonbikes , http://twitter.com/edmontonbicycle ), een non-profit organisatie die ondersteuning biedt v
Draagbare 10W LED schijnwerper

Draagbare 10W LED schijnwerper

Soms wilt u een gebied of object licht en er is gewoon geen stopcontact beschikbaar. Dit zou het geval voor fotografie, werk, festivals, kamperen of elke vorm van outdoor-activiteiten. Zaklampen zijn nuttig en geweldige draagbaarheid, soms bieden, ma
Hoe maak je een 'Gloeiende Crosswalk' stedelijke Prototype

Hoe maak je een 'Gloeiende Crosswalk' stedelijke Prototype

een "Glowing Crosswalk" is een verkeer-kalmerende mechanisme dat een pad van licht in een kruising creëert ter verbetering van de zichtbaarheid van voetgangers tegenliggers zoals ze het pad doorsnijden. Ik creërde en tentoongesteld van een proto
Maken van een één buis Radio

Maken van een één buis Radio

Dit is mijn inzending in de Vintage-wedstrijd. Toen ik las van de wedstrijd gesponsord door Crosley, was het eerste wat dat ik dacht buis Radio's. Ik heb wilde proberen het bouwen van een buis-radio voor een tijdje, dus hier een instructable is op ho
Blinkybox

Blinkybox

Eerst uit een grote dank aan Miria Grunick die oorspronkelijk ontwikkeld dit en Simon Law die de code om te werken op de arduino in plaats van een teensy heeft gewijzigd.Miria de site is op http://blog.grunick.com/blinky-box/Simon's site is op http:/
Gemakkelijke en betaalbare manier (gids) aan zelfgemaakte RC auto.

Gemakkelijke en betaalbare manier (gids) aan zelfgemaakte RC auto.

Hallo iedereen./ * DIT IS MIJN EERSTE INSTRUCTABLE. DUS WEES ZACHT MET ME. IK BEN GROTE FAN VAN INSTRUCTABLE UIT EEN LANGE TIJD, OP SOCIAAL ASSISTENTE MIJ VEEL. NU TERBESCHIKKINGSTELLING MIJN EIGEN ZODAT HET ANDERE LEZERS ZOALS ME. HELPEN KAN GELIEVE
Boom Box!

Boom Box!

Een meer luider, draagbaar, Audio Boom Box gemaakt met de super hoge audiokwaliteit amp Bestuur - PAM8403 en een dual power-optie voor normale modus en boost-modus.Het is veel harder dan de gewone oplaadbare speaker beschikbaar in de winkels.Het heef